Splošni pogoji
1. Splošno
Splošni pogoji spletnega mesta monday.si so
sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na
podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Prodajni
pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju artiklov, ki
so na voljo na spletni strani monday.si, ter poslovni odnos med
ponudnikom in kupcem.
Celotna vsebina spletne strani ne glede na
obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd.) je zaščitena z avtorskimi
pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic na vsebini spletne strani je
ponudnik in/ali oseba, ki je navedena pod posamezno vsebino.
Z objavo
vsebin na spletni strani in omogočanjem uporabe spletne strani se
ponudnik ne odpoveduje svojim avtorskim pravicam. Vsebine na spletni
strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno
gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V
primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.
Z
uporabo spletne strani monday.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi
določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji
ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do
spletne strani.
2. Upravljalec spletne strani monday.si
in ponudnik artiklov je podjetje BLS GROUP d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik
Podjetje je zavezanec za DDV, davčna št.: SI18743501.
Bančni račun: IBAN SI56 03171-1000899948 (SKB), BIC SKBASI2X.
Kontakt: shop@monday.si
Datum vpisa subjekta v sodni register: 06.12.2005
Matična številka: 2162903000
Vložna številka: 14321000
Pravnoorganizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo d.o.o.
3. Spletna trgovina
Uporabnik lahko nakupuje v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje BLS GROUP d.o.o., z dostopom preko povezave monday.si.
V
primeru, da se ponudnik-prodajalec in uporabnik-kupec (v nadaljevanju
za oba: 'pogodbeni stranki') ne dogovorita drugače, so ti splošni pogoji
sestavni del njunega medsebojnega pogodbenega razmerja o dobavi blaga
(v nadaljevanju: 'kupoprodajna pogodba').
Z naročilom v spletni trgovini uporabnik potrjuje, da v celoti razume in sprejema te splošne pogoje.
Za nakup v spletni trgovini preko navedenih povezav se uporabniku ni potrebno registrirati.
Ponudnik
ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi
neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti
prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora ponudnika, vključno z
višjo silo, prekinitvami v dobavi elektrike, pomanjkljivosti opreme
ipd., vendar ne omejeno na našteto.
Vse informacije, ki so
objavljene na spletni strani, npr. opisi artiklov, specifikacije,
fotografije, so približne. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših
sprememb v opisu artiklov brez obveznosti obveščanja uporabnikov.
Ponudbe
na spletni strani so časovno in količinsko omejene, kot je objavljeno
na spletni strani. Objavljene količine artiklov na zalogi so
informativne in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudnik
lahko omeji največje število nakupov posameznega artikla na uporabnika
in s tem svojim uporabnikom zagotovi pošteno nakupovalno okolje.
Garancija
je vsaka obveznost, ki jo podjetje prevzame do potrošnika in s katero
se zaveže, da potrošniku brezplačno popravi ali zamenja blago, vrne
kupnino ali zagotovi drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno
ali nima lastnosti navedenih v oglasu.
4. Naročanje artiklov, obveščanje o cenah in dostava
4.1. Kot kupec lahko izdelke vidite in naročate na spleti strani Ponudba je na voljo fizičnim osebam.
4.2.
S klikom na gumb »Potrdi naročilo« med postopkom naročanja potrjujete,
da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po
zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko
sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.
4.3.
Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vključujejo
davek na dodano vrednost (DDV). Ponudnik lahko spremeni ceno artikla v
ponudbi brez predhodnega obvestila. Ponudnik prodaja izdelke odplačno; v
primeru, da je artikel pomotoma naveden kot brezplačen, ponudniku ni
potrebno dati tega artikla uporabniku brezplačno.
4.4. Cene v
spletni trgovini monday.si niso nujno enake za iste artikle, niti ne
veljajo enake akcije oziroma popusti. Če velja enaka akcija ali popust
določenih artiklov v spletni trgovini in v fizičnih prodajalnah, je to
posebej navedeno v promocijskem materialu.
4.5. Pogodba o nakupu
se šteje za sklenjeno z obvestilom o dostavi naročila, napisana je v
slovenskem jeziku in shranjena v podjetju. Prejmete jo lahko na pisno
prošnjo, svojo zahtevo sporočite na shop@monday.si.
4.6. Blaga in storitev ni mogoče naročiti preko plačljive telefonske številke.
4.7. Pridružujemo si pravico do odstopa in izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake.
4.7. DOSTAVA
Dostava
je mogoča samo na naslovu v Sloveniji. Hitra dostava ni mogoča. Zaradi trenutne situacije s COVID-19 je možno plačilo samo po predračunu.
Artikli bodo dostavljeni približno v roku od 2-10 delovnih dni,
od datuma prejetja plačila po predračunu na naš TRR. Ponavadi je paket dostavljen v naslednjih treh delovnih dneh, če je bilo plačilo na našem TRRju do 12. ure. Zaradi trenutne situacije s COVID-19, se dostava lahko podaljša za nekaj dni. V primeru kakršnihkoli nepričakovanih
zapletov ali zamude pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo
preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predviden rok dostave
naročila. Naročene artikle pošljemo na naslov, ki ste ga vnesli med postopkom naročila. Dostavo artiklov trenutno opravlja GLS dostavna služba. Dostava poteka le med delovnimi dnevi od ponedeljka do petka. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in se razlikuje glede na vrednost naročila:
Naveden strošek dostave velja ob vsakem naročilu. Nekateri artikli lahko zagotavljajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno v katalogu trgovine oziroma odvisno od oglaševane akcije na spletni strani.
Blago,
naročeno v spletnem mestu monday.si, gre na pot v najkrajšem možnem
času. Priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila stečejo takoj,
ko prejmemo plačano kupnino na naš TRR račun.. Da bi
naročene izdelke dostavili kar lahko hitro, uporabljamo paketno dostavo GLS, kar pomeni, da lahko dostavo pričakujete že v naslednjih delovnih dneh (dva do deset delovnih dni), v kolikor boste naročilo oddali na delovni dan (pon-pet)
do 12.00 ure. Za vsa plačila, prejeta v soboto, nedeljo ali na praznik, bomo
pošiljko pripravili prvi naslednji delovni dan.
Trenutno je na voljo le plačilo po predračunu. Pri plačilu na naš transakcijski račun, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prelivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim času ob 10. uri in ob 12. uri preverjali plačila na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 10. uri po prejemu potrdila o plačilu).
*PREVZEM PAKETA NA PETROLU:
S 1.4.2019 bo naš partner PETROL pričel v vseh
svojih poslovalnicah dodatno zaračunavati
storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €)
tudi prejemnikom GLS paketov. Za vročitev paketa brez odkupnine, bo tako potrošnik plačal 0,45 €,
za vročitev paketa z
odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni
paket.
Dostavna
služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost
prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem
zagotovimo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.
Podjetje
BLS GROUP d.o.o. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost
zagotavljanja artiklov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk,
prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav
ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje
sile. Podjetje BLS GROUP d.o.o. ne krije stroškov, nastalih ob morebitni
zamudi dostave artiklov. Prav tako ne krije stroškov v primeru izgube
artikla ali nedostavljenega artikla. V primeru predhodnega plačila
artikla vam stroške za nakup nedostavljenega artikla vrnemo na vaš
transakcijski račun.
5. Postopek nakupa
5.1 Nakupovalna košarica
5.1.1.
Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani izdelki, ki ste jih
med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če
želite odstraniti določen artikel iz nakupovalne košarice, kliknite na
gumb "X" oziroma "Odstrani", ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati
določen artikel v košarico, morate klikniti na povezavo "Nadaljuj z
nakupovanjem". S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno
trgovino, v blagajni pa se bodo shranili že izbrani izdelki.
5.1.2. Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb "Na blagajno".
5.1.3. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst "HVALA ZA VAŠ NAKUP IN IZKAZANO ZAUPANJE!"
Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob
registraciji oziroma naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s
podrobnostmi o naročilu. Elektronsko sporočilo s številko naročila si
shranite.
5.2 Potrditev naročila
Po zaključku naročila
boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu,
prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem
elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru
kakršnih koli vprašanj, lahko pišete na elektronski naslov
shop@monday.si.
5.3 Pošiljanje blaga
Podjetje BLS GROUP
d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo ter ga odpošlje na
posredovan naslov. V primeru nepričakovanega podaljšanja roka dostave za
dlje časa - ki je daljši od 10 dni, kot je navedeno v Pogojih poslovanja, je kupec obveščen
preko elektronske pošte.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je
GLS d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno
službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
6. Preklic naročila
Naročilo se lahko prekliče enak dan kot se naroči. Po
prejemu kurirskega obvestila o dostavi naročila preklic naročila ni več
mogoč. Delni preklic naročila ni mogoč.
7. Dokončna potrditev naročila
Ko
potrdite vsebino svojega nakupa, morate dokončno potrditi nakup z
določitvijo načina plačila. Prodajna pogodba med vami in podjetjem BLS
GROUP d.o.o. stopi v veljavo, ko je naročilo potrjeno s potrditvenim
elektronskim sporočilom "Prejeli smo vaše naročilo".
8. Možnost spremembe naročila
Vse
želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da
pošljete odgovor na elektronsko sporočilo "Prejeli smo vaše naročilo",
ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko
elektronske pošte (shop@monday.si). Pri tem se bomo potrudili, da vam
spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo
urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.
9. Plačilni pogoji
9.1 Cena za izbran artikel velja na dan nakupa, in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine monday.si.
Vse
cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob
izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila v
košarici oziroma na poslanem predračunu za plačilo.
9.2 Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
10. Reklamacije in informacije
V
primeru reklamacije ali povpraševanja po dodatnih informacijah v zvezi s
storitvijo monday.si pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov
shop@monday.si.
11. Odstop od pogodbe in vračilo artikla
11.1.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko artikel odprete,
pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja
napačna, odstopite od nakupa.
V primeru, da vam prejeti artikel ne
ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite preko elektronske
pošte shop@monday.si in nam artikel nato v roku 14 dni vrnite. Artikel
nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen,
pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil
za to kriv kupec.
11.2. Artikel, ki ga želite vrniti, mora biti:
- neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži
- izdelke, ki so prodani v kompletu, je treba vrniti hkrati,
- embalaža artiklov mora ostati originalno zaprta,
- čevlji
morajo biti vrnjeni v škatli od čevljev, pri čemer škatla ne sme biti
popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in selotejpom, ampak jo
je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo,
- zaščitna folija na kopalkah ne sme biti odstranjena,
- če ste artikel že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo artikla žal ni več možno.
Kupec
sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je
to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v
prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je
mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje
vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno
potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjen
stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste v celoti
prepričani, da je artikel ustrezen. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk
ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na
golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra. Pri vračilu
čevljev pazite, da čevlje odpošljete skupaj s škatlo, v kateri ste
čevlje prejeli. Škatlo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo, nanjo
ne pišite in ne lepite poštnih nalepk in selotejpa, saj takšna škatla ni
več uporabna.
11.3. Potek vračila artikla:
Artikel,
ki vam ne ustreza, pošljite na naslov BLS GROUP D.O.O. Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovenija. Izdelku priložite
kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga
(izpišite ga na OBRAZEC ZA VRAČILO).
Podjetje
vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je
uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo
drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih
stroškov. Kupnino vam 14 dni
po prejemu o odstopu od pogodbe nakazali kupnino za vrnjen artikel.
Podjetje zadrži vračilo kupnine do prevzema vrnjenega blaga ali dokler
kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Pri
vračilu artiklov plačanih po predračunu, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.
Edini
strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek
posredovanja (pošiljanja) blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Pošiljamo blago, ki ga je mogoče vrniti po pošti.
11.4. Na
www.monday.si omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne
izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, kar nam sporočite
na obrazcu za vračilo.
Pravico do zamenjave blaga, vračila
kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev
natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
11.5. Ostali pogoji, roki in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga:
- Pri
pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima
potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe,
ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem
potrošnika bremenijo stroški vračila blaga.
- Pri prodajni
pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko: 1.
potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik,
pridobi dejansko posest nad blagom, 2. potrošnik ali tretja oseba, ki ni
prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim
kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik
naroči v enem naročilu, 3. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik
in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali
kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
4. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik,
pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga
sestavljena iz več pošiljk ali kosov.
- Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju z nedvoumno izjavo iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe,
- Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
OBRAZEC 1, z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
OBRAZEC 2, za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe
12. Reklamacija stvarnih napak in poškodovane pošiljke
12.1
Prodajalec jamči za kakovost artiklov v zakonitem roku, ki začne teči z
vročitvijo blaga potrošniku pod pogojem, da je kupec upošteval navodila
za uporabo in vzdrževanje artikla, ki so priložena v paketu. Kupec
lahko reklamacijo iz naslova stvarnih napak uveljavlja v skladu z
veljavno zakonodajo.
Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar
artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo ali kadar se
kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli,
prikazani zaradi obvestil.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2.
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo
kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti
znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4.
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom,
razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako
se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki
skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v
zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla z
dospelostjo na naslov BLS GROUP d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovenija.
12.2 Ponudnik odgovarja
za poškodbe artiklov med prevozom do uporabnika. V primeru očitnega
znaka poškodb (raztrganega ovoja, deformacij itd.) mora uporabnik
zavrniti pošiljko, da se izogne morebitnim zapletom pri reklamiranju
poškodovanega blaga.
12.3. Stvarne napake za katere odgovarja prodajalec:
1.
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat,
ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to ali mu je bilo to znano
ali ne.
2. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki
se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica
vzroka, ki je obstajal že pred tem.
3. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Če
ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično
poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, zavrnite
prevzem paketa.
13. Pravica do zavrnitve storitve
Če
ponudnik meni, da uporabnik krši veljavno zakonodajo ali škodi interesom
spletnih mest, ki jih upravlja ponudnik ali njegova pridružena ali
hčerinska podjetja, lahko kadarkoli in brez predhodnega obvestila
prekliče, spremeni, začasno ali trajno prekine ali razveljavi naročila
ali članstvo uporabnika, vključno z dostopom do katere koli vsebine na
spletni strani za določenega uporabnika.
14. Ustreznost artikla
Artikel
v ponudbi ustreza namenu, ki je razviden iz opisa in slike artikla.
Kljub skrbnemu ravnanju je možno, da pride do napak pri opisu ali sliki
artikla. Pri monday.si si prizadevamo, da bi fotografije, objavljene
poleg opisa artikla, predstavljale realistično sliko artikla. Še vedno
pa je možno, da je percepcija posameznega artikla preko fotografije
drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom.
15. O podjetju
Monday, BLS GROUP d.o.o.
Fužine 112
1241 Kamnik, Slovenija
Davčna številka: SI18743501
Matična številka: 2162903000
Podjetje BLS GROUP d.o.o. upravlja spletno stran monday.si.
16. Politika varovanja osebnih podatkov
Izjava o zasebnosti
Varovanje
osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna obveznost našega
podjetja. Vse spletne aktivnosti podjetja BLS GROUP d.o.o. so v skladu z
zakonodajo Evropske Unije (Direktivo 95/46/ES, Direktivo 2002/58/ES),
konvencijami Sveta Evrope (Treaty Conventions ETS 108, ETS 181, ETS 185,
ETS 189) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS, št. 86/2004 s
spremembami). Politika zasebnosti obravnava ravnanje z informacijami
podjetja BLS Group d.o.o., ki jih pridobi o vas, kadar obiščete našo
spletno stran.
V podjetju BLS GROUP d.o.o. cenimo vašo zasebnost,
zato vaše osebne podatke vedno skrbno varujemo. Vsi posredovani podatki
so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in
nemoteno poslovanje s podjetjem BLS GROUP d.o.o., ki upravlja spletno
stran monday.si. Nikoli ne bomo na kakršen koli način zlorabljali vaših
osebnih podatkov.
Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo
nikoli posredovali tretji stranki, razen če tako zahteva zakon. Nikoli
vam ne bomo pošiljali elektronskih sporočil, na katere se niste
prijavili, razen v primeru pomembnih transakcijskih elektronskih
sporočil, ki ste jih posebej zahtevali.
Kadar koli se lahko hitro in enostavno odjavite od katerih koli naših elektronskih obvestil.
17. Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov
Osebni
podatek predstavlja kateri koli podatek (vaše ime, priimek, elektronski
ali poštni naslov), ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično
osebo, torej posameznika, na glede na obliko, v kateri je izražen. BLS
GROUP d.o.o. ne zbira vaših osebnih podatkov, v kolikor tega sami ne
omogočite ob naročilu artiklov ali kadar se naročite na naše e-novice.
18. Uporaba in širjenje osebnih podatkov
Podjetje
BLS GROUP d.o.o. bo uporabilo vaše osebne podatke izključno iz
tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi
dostop do posebnih podatkov ali za splošno sporazumevanje z vami. BLS
GROUP d.o.o. ne bo posredovalo vaših osebnih podatkov tretji stranki ali
jih kakor koli tržilo drugje, razen če posredovanje podatkov tretji
stranki izrecno dovolite. Zaposleni BLS GROUP d.o.o. so po dolžnosti
zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o
zaupnosti.
19. Samodejno beleženje informacij (neosebni podatki)
Kadar
koli dostopate na spletno stran monday.si, se splošni, neosebni podatki
(uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska
na spletni strani, obiskane strani) samodejno beležijo (ne kot del
prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje priljubljenosti naše
spletne strani in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso
predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.
20. Piškotki
20.1 Pravna podlaga:
Spremenjeni
Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012), ki je
začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede
uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali
dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi
uporabnika.
20.2 Kaj so piškotki?
Piškotek je majhna
datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na
uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem
ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku
in uporabnika prepoznala.
20.3 Zakaj se uporabljajo?
Piškotki
služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in
optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih
statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo
spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez
osebnega izpostavljanja uporabnika.
20.4 Shranjevanje piškotkov:
Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo.
20.4.1 Začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.
20.4.2
Trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega
časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler jih
uporabnik lastnoročno ne izbriše.
20.5 Vrste piškotkov:
20.5.1 Nujno potrebni piškotki
Ti piškotki omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani.
20.5.2 Izvedbeni piškotki
Ti
piškotki zbirajo podatke o načinu uporabe spletne strani z namenom
izboljšave delovanja spletne strani (npr. katere dele spletne strani
uporabnik najpogosteje obišče). Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi
omogočile identifikacijo uporabnika.
20.5.3 Funkcionalni piškotki
Ti
piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane
možnosti (npr. vaše uporabniško ime, regijo) in uporabniku zagotavljajo
naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki lahko
omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani.
20.5.4 Ciljni ali oglasni piškotki
Te
piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani (oglaševalska in
družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov, omejevanja
števila prikazov oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov.
20.6 Upravljanje piškotkov
Piškotke
lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalnika, ki ga
uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov
na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani. Spletna
stran deluje optimalno, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako
upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.
20.7 Upravljalec piškotkov je BLS GROUP d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik, Slovenija, e-mail: shop@monday.si
21. Varnost
BLS
GROUP d.o.o. si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih
podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem,
ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali
neavtoriziranim odkritjem.
22. Mladoletne osebe
BLS GROUP
d.o.o. toplo priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje
otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju.
Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na
spletno stran monday.si brez dovoljenja staršev ali skrbnikov. Podjetje
BLS Group d.o.o. ne bo nikoli zavestno zbiralo osebnih podatkov od
mladoletnih oseb ali jih kakor koli uporabilo ali jih razkrilo tretji
stranki brez njihovega dovoljenja.
23. Povezave do drugih spletnih strani
Izjava
o varovanju osebnih podatkov se nanaša na predstavitveno stran
monday.si, ki jo ima podjetje BLS GROUP d.o.o. in vse njene podstrani.
Spletne strani na tej privzeti strani lahko vsebujejo povezave do drugih
oskrbovalcev znotraj in izven podjetja BLS GROUP d.o.o. za katere ta
izjava o varovanju osebnih podatkov ne velja. Ko zapuščate spletno stran
BLS GROUP d.o.o., si zato vnovič preberite izjave o varovanju osebnih
podatkov vsake spletne strani, ki zbira osebne identifikacijske podatke.
24. Izključitev odgovornosti
Ponudnik
si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop
do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi
onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni
odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (v
nadaljevanju: škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja,
nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.
Ponudnik ne
zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na
spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil
utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
Ponudnik
ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni,
programski in drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora
zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusni program itd.) pred
dostopom do in uporabo spletne strani.
Uporabnik mora zagotoviti
ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za
registracijo/prijavo na spletni strani (e-naslov, geslo). Ponudnik ne
odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi
nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za prijavo.
25. Pravica do obveščenosti
Če
imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih
podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez
zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti.
e-mail: shop@monday.si
Na
podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s
primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili
zbrani med obiskom spletne strani monday.si.
25.1 Objava sprememb
Vsaka
sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena v
tej izjavi o varovanju osebnih podatkov, na vstopni strani monday.si in
na drugih ustreznih mestih.
26. Končne določbe
Neveljavnost
katere koli določbe teh splošnih pogojev, ne glede na razlog
neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot
celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano,
medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez
neveljavne določbe.
27. Pritožbe in spori
Monday spoštuje
veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Monday se po vseh
močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem
obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav,
kupec lahko poveže po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek
e-poštnega naslova shop@monday.si. Postopek obravnave pritožbe je
zaupen. Monday bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo,
sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o
poteku postopka.
Monday se zaveda, da je bistvena značilnost
potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova
nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki
nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da
potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Monday prizadeva po
svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
28. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno
z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega
reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega
spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov. BLS GROUP d.o.o., ki kot
ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju
Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na
platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je
na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena
ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov,
Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem
reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in
Direktive 2009/22/ES.
Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 01. 01. 2017
DODATNO*
Splošni pogoji za imetnike MONDAY kartic ugodnosti
1. Kartica ugodnosti
Monday
1.1. Kartico prejme vsak, ki izpolni pristopno izjavo in jo
izpolnjeno odda v trgovini Monday ali se prijavi http://kartica.monday.si/
Pristopno izjavo lahko pridobite v trgovinah Monday. Opravljeni nakup ni pogoj
za pridobitev kartice ugodnosti.
1.2. Kartica ugodnosti Monday je kartica zvestobe, ki
imetnikom ob njeni predložitvi zagotavlja naslednje pravice:
- uveljavljanje posebnih popustov ob nakupih v trgovinah
Monday ali v spletni trgovini www.monday.si
- prejemanje posebnih ali splošnih ponudb po kanalih, kot je
sms obveščanje, e-mail obveščanje
- sodelovanje v posebnih akcijah za člane:
Sistem pridobivanja
ugodnosti iz kartice deluje po načelu seštevanja vrednosti vseh vaših nakupov.
Višji vrednosti pripada višji popust:
-
skupna vrednost nakupov nad 150 EUR se prizna 5 % nakup pri naslednjem nakupu,
-
skupna vrednost nakupov nad 250 EUR se prizna 10 % nakup pri naslednjem nakupu,
-
skupna vrednost nakupov nad 350 EUR se prizna 15 % nakup pri naslednjem nakupu,
-
skupna vrednost nakupov nad 500 EUR se prizna 20 % nakup pri naslednjem nakupu.
- možnost koriščenja "ponedeljkovega popusta"
(poseben popust za člane, ki je vnovčljiv vsak prvi ponedeljek v mesecu)
1.3. S sprejemom teh splošnih pogojev posameznik sklene
pogodbo o imetništvu KARTICE UGODNOSTI MONDAY, s čimer pristaja na te splošne
pogoje in njihovo uporabo.
1.4. Kartica
ugodnosti je lahko v obliki plastične kartice v črno-beli barvi s črtno kodo
ali v elektronski obliki e-kartica.
1.5. Popust na MONDAY kartici ugodnosti ne velja v času
posebnih akcij, razprodaj, razen če je to posebej določeno. Nakupi se v tem
obdobju le prištevajo k skupnemu znesku nakupov.
1.6. Ugodnosti veljajo eno koledarsko leto in se ne
prenašajo v naslednje leto. Ugodnosti se lahko izkoristijo le do konca obdobja
seštevanja popustov. V naslednjem obdobju se začnejo seštevati vrednosti
nakupov od začetka in sistem ugodnosti. Primer: kartica ugodnosti je aktivirana
z opravljenim prvim nakupom 02. 01. 2019 in do vključno s 31. 12. 2019 lahko
imetnik kartice ugodnosti koristi pridobljene ugodnosti. Po tem datumu se
stanje vrednosti nakupov postavi na začetno stanje nič, zbiranje vrednosti in
pridobivanje ugodnosti pa se znova začne.
2. IZDAJATELJ
2.1. Izdajatelj in lastnik kartic ugodnosti Monday je
podjetje BLS Group d.o.o., Fužine 112, 1241 Kamnik (v nadaljevanju
BLS GROUP).
2.2. Izdajatelj kartice ni odgovoren za morebitne zlorabe
kartice ugodnosti Monday