1.Kako vrnem artikle, ki mi niso prav?
Artikel, ki vam ne ustreza (konfekcijska številka ali vam ni všeč itd), pošljite na naslov, ki je naveden na obrazcu za vračilo blaga, ki je bilo priloženo ob računu. Izdelku priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga:
2. Želim si naročiti drugo barvo, na voljo je le črna?
V kolikor je ob artiklu na voljo izbrati le črno barvo, pomeni, da ostalih več ni na zalogi. Pišete nam lahko na shop@monday.si morda pa se najde še kakšen kos.
3. Želim si naročiti velikost S, kaže mi samo XL in L?
V kolikor je ob artiklu na voljo razpoložljiva možnost le XL in L, pomeni da ni več zaloge ostalih konfekcijskih številk. Pišete nam lahko na shop@monday.si morda pa se najde še kakšen kos.
4. Imam vašo kartico ugodnosti, kako jo lahko koristim pri spletnih nakupih?
Ob končanem nakupovanju, boste v košarici, na blagajni imeli možnost "komentar", tja zapišete svojo številko kartice in svojo željo (ali da se nakup naloži ali da se koristi popust, če je to mogoče).
Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo na e-pošti shop@monday.si
**Neprevzeti paketi
Vse kupce pozivamo, da pred oddajo naročila preverijo svoje finančno stanje in da v primeru nezmožnosti plačila ali prevzema, prekličejo naročilo še enak dan kot ga naročijo.
Med prvimi prejmite posebne popuste in informacije o prihajajočih promocijah!
PotrdiMed prvimi prejmite posebne popuste in informacije o prihajajočih promocijah!
Naroči se