1. Splošno


Splošni pogoji spletnega mesta monday.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju artiklov, ki so na voljo na spletni strani monday.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Celotna vsebina spletne strani ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd.) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic na vsebini spletne strani je ponudnik in/ali oseba, ki je navedena pod posamezno vsebino.
Z objavo vsebin na spletni strani in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje svojim avtorskim pravicam. Vsebine na spletni strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Z uporabo spletne strani monday.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.



2. Upravljalec spletne strani monday.si


in ponudnik artiklov je podjetje BLS GROUP d.o.o., Šmartinska 152, 1000 Ljubljana.


Podjetje je zavezanec za DDV, davčna št.: SI18743501.


Bančni račun: IBAN SI56 03171-1000899948 (SKB), BIC SKBASI2X.


Kontakt: shop@monday.si


Datum vpisa subjekta v sodni register: 06.12.2005


Matična številka: 2162903000


Vložna številka: 14321000


Pravnoorganizacijska oblika: Družba z omejeno odgovornostjo d.o.o.


3. Spletna trgovina


Uporabnik lahko nakupuje v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje BLS GROUP d.o.o., z dostopom preko povezave monday.si.


V primeru, da se ponudnik-prodajalec in uporabnik-kupec (v nadaljevanju za oba: 'pogodbeni stranki') ne dogovorita drugače, so ti splošni pogoji sestavni del njunega medsebojnega pogodbenega razmerja o dobavi blaga (v nadaljevanju: 'kupoprodajna pogodba').


Z naročilom v spletni trgovini uporabnik potrjuje, da v celoti razume in sprejema te splošne pogoje.


Za nakup v spletni trgovini preko navedenih povezav se uporabniku ni potrebno registrirati.


Ponudnik ne odgovarja za izgubo, škodo ali stroške, ki bi nastali zaradi neizpolnitve ali zamude pri izpolnitvi obveznosti, do katere bi morebiti prišlo zaradi dogodka ali okoliščin izven nadzora ponudnika, vključno z višjo silo, prekinitvami v dobavi elektrike, pomanjkljivosti opreme ipd., vendar ne omejeno na našteto.


Vse informacije, ki so objavljene na spletni strani, npr. opisi artiklov, specifikacije, fotografije, so približne. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu artiklov brez obveznosti obveščanja uporabnikov. 


Ponudbe na spletni strani so časovno in količinsko omejene, kot je objavljeno na spletni strani. Objavljene količine artiklov na zalogi so informativne in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudnik lahko omeji največje število nakupov posameznega artikla na uporabnika in s tem svojim uporabnikom zagotovi pošteno nakupovalno okolje.


Garancija je vsaka obveznost, ki jo podjetje prevzame do potrošnika in s katero se zaveže, da potrošniku brezplačno popravi ali zamenja blago, vrne kupnino aqli zagotovi drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti navedenih v oglasu.


4. Naročanje artiklov, obveščanje o cenah in dostava


4.1. Kot kupec lahko izdelke vidite in naročate na spletni strani monday.si. Ponudba je na voljo samo fizičnim osebam.


4.2. S klikom na gumb »Potrdi naročilo« med postopkom naročanja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.


4.3. Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Ponudnik lahko spremeni ceno artikla v ponudbi brez predhodnega obvestila. Ponudnik prodaja izdelke odplačno; v primeru, da je artikel pomotoma naveden kot brezplačen, ponudniku ni potrebno dati tega artikla uporabniku brezplačno. 


4.4. Cene v spletni trgovini monday.si niso nujno enake za iste artikle, niti ne veljajo enake akcije oziroma popusti. Če velja enaka akcija ali popust določenih artiklov v spletni trgovini in v fizičnih prodajalnah, je to posebej navedeno v promocijskem materialu. 


4.5. Pogodba o nakupu se šteje za sklenjeno z obvestilom o dostavi naročila, napisana je v slovenskem jeziku in shranjena v podjetju. Prejmete jo lahko na pisno prošnjo, svojo zahtevo sporočite na shop@monday.si.


4.6. Blaga in storitev ni mogoče naročiti preko plačljive telefonske številke. 


4.7. Pridružujemo si pravico do odstopa in izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake.


4.7. DOSTAVA


Dostava je mogoča samo na naslovu v Sloveniji. Hitra dostava ni mogoča. Plačilo na TRR podjetja, ni mogoče vnaprej kot predplačilo.


 Artikli bodo dostavljeni približno v roku do 2-10 delovnih dni od datuma, ko na vaš elektronski naslov prejmete potrdilo o naročilu. Ponavadi je paket dostavljen naslednjih treh delovnih dneh, če je bilo naročilo oddano do 12. ure. V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predviden rok dostave naročila. Naročene artikle pošljemo na naslov, ki ste ga vnesli med postopkom naročila. Dostavo artiklov opravlja GLS dostavna služba. Dostava poteka le med delovnimi dnevi od ponedeljka do petka.


Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in se razlikuje glede na vrednost naročila:


 Vrednost naročila  

    do 50 EUR    

   nad 50 EUR  

 Stroški dostave

    3,68 EUR

   brezplačno


Navedeni strošek dostave velja v primeru plačila po povzetju ali po predračunu. Nekateri artikli lahko zagotavljajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno v katalogu trgovine. Če zraven takega artikla naročite še druge artikle, je dostava še vedno brezplačna.


Potek dostave:


Blago, naročeno v spletnem mestu monday.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila stečejo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi. Da bi naročene izdelke dostavili kar lahko hitro, uporabljamo paketno dostavo GLS, kar pomeni, da lahko dostavo pričakujete že naslednjih dveh delovnih dneh, v kolikor boste naročilo oddali na delovni dan (pon-pet) do 12.00 ure. Za naročila, oddana v soboto, nedeljo ali na praznik, bomo pošiljko pripravili prvi naslednji delovni dan. Pri izbiri opcije plačila s plačilno/kreditno kartico, Paypal-om ali plačilom na naš transakcijski račun, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom ob 10. uri in ob 12. uri preverjali plačila na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 9. uri po prejemu potrdila o plačilu. 


Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.


Podjetje BLS GROUP d.o.o. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja artiklov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile. Podjetje BLS GROUP d.o.o. ne krije stroškov, nastalih ob morebitni zamudi dostave artiklov. Prav tako ne krije stroškov v primeru izgube artikla ali nedostavljenega artikla. V primeru predhodnega plačila artikla vam stroške za nakup nedostavljenega artikla vrnemo na vaš transakcijski račun.


5. Postopek nakupa


5.1 Nakupovalna košarica


5.1.1. Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen artikel iz nakupovalne košarice, kliknite na gumb "X" oziroma "Odstrani", ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen artikel v košarico, morate klikniti na povezavo "Nadaljuj z nakupovanjem". S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino, v blagajni pa se bodo shranili že izbrani izdelki.


5.1.2. Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb "Na blagajno".


5.1.3. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst "HVALA ZA VAŠ NAKUP IN IZKAZANO ZAUPANJE!" Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji oziroma naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu. Elektronsko sporočilo s številko naročila si shranite.


5.2 Potrditev naročila


Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnih koli vprašanj, lahko pišete na elektronski naslov shop@monday.si.


5.3 Pošiljanje blaga


Podjetje BLS GROUP d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo ter ga odpošlje na posredovan naslov. V primeru nepričakovanega podaljšanja roka dostave za dlje časa, kot je navedeno v Pogojih poslovanja, je kupec obveščen preko elektronske pošte.


Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.


6. Preklic naročila


Pravico do preklica naročila ima kupec vse do prejema obvestila o predaji pošiljke v dostavo DPD d.o.o. na posredovan elektronski naslov. Po prejemu omenjenega obvestila o dostavi naročila preklic naročila ni več mogoč. Delni preklic naročila ni mogoč.


7. Dokončna potrditev naročila


Ko potrdite vsebino svojega nakupa, morate dokončno potrditi nakup z določitvijo načina plačila. Prodajna pogodba med vami in podjetjem BLS GROUP d.o.o. stopi v veljavo, ko je naročilo potrjeno s potrditvenim elektronskim sporočilom "Prejeli smo vaše naročilo".


8. Možnost spremembe naročila


Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo "Prejeli smo vaše naročilo", ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte (shop@monday.si). Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.


9. Plačilni pogoji


9.1 Cena za izbran artikel velja na dan nakupa, in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine monday.si.


Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila v košarici.


9.2 Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:



10. Reklamacije in informacije


V primeru reklamacije ali povpraševanja po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo monday.si pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov shop@monday.si.


11. Odstop od pogodbe in vračilo artikla


11.1. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko artikel odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa.


V primeru, da vam prejeti artikel ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite preko elektronske pošte shop@monday.si in nam artikel nato v roku 14 dni vrnite. Artikel nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.


11.2. Artikel, ki ga želite vrniti, mora biti:



Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kupec pa odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjen stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo, pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra. Pri vračilu čevljev pazite, da čevlje odpošljete skupaj s škatlo, v kateri ste čevlje prejeli. Škatlo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo, nanjo ne pišite in ne lepite poštnih nalepk in selotejpa, saj takšna škatla ni več uporabna.


11.3. Potek vračila artikla:


Artikel, ki vam ne ustreza, pošljite na naslov trgovina Monday, Planet Tuš Celje, Mariborska cesta 128, 3000 CELJE, Slovenija. Izdelku priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga (izpišite ga na OBRAZEC ZA VRAČILO).

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupnino vam 14 dni po prejemu o odstopu od pogodbe nakazali kupnino za vrnjen artikel. Podjetje zadrži vračilo kupnine do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. 


Pri vračilu artiklov plačanih s kreditnimi karticami, po povzetju oziroma z nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.


Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pošiljamo blago, ki ga je mogoče vrniti po pošti.


11.4. Na www.monday.si omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, kar nam sporočite na obrazcu za vračilo.


Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.


11.5. Ostali pogoji, roki in postopek za uvejavljanje pravice do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga:


Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo stroški vračila blaga.


- Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz prejšnjega odstavka teči z dnem, ko: 1. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom, 2. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu, 3. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov, 4. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov.


- Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju z nedvoumno izjavo iz katere jasno izhaja, da ostopa od pogodbe,


- Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.


OBRAZEC 1, z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe


OBRAZEC 2, za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe


12. Reklamacija stvarnih napak in poškodovane pošiljke


12.1 Prodajalec jamči za kakovost artiklov v zakonitem roku, ki začne teči z vročitvijo blaga potrošniku pod pogojem, da je kupec upošteval navodila za uporabo in vzdrževanje artikla, ki so priložena v paketu. Kupec lahko reklamacijo iz naslova stvarnih napak uveljavlja v skladu z veljavno zakonodajo.


Kdaj je napaka stvarna? Predvsem kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo ali kadar se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.


Napaka je stvarna:


1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;


2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;


3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;


4. če je prodajalec izročil stvarm ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla z dospelostjo na naslov trgovina Monday, BTC Ljubjana, dvorana A, Šmartinska 152, 1000 Ljubljana, Slovenija.


12.2 Ponudnik odgovarja za poškodbe artiklov med prevozom do uporabnika. V primeru očitnega znaka poškodb (raztrganega ovoja, deformacij itd.) mora uporabnik zavrniti pošiljko, da se izogne morebitnim zapletom pri reklamiranju poškodovanega blaga.


12.3. Stvarne napake za katere odgovarja prodajalec:


1. Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to ali mu je bilo to znano ali ne.


2. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem.


3. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.




Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, zavrnite prevzem paketa.


13. Pravica do zavrnitve storitve


Če ponudnik meni, da uporabnik krši veljavno zakonodajo ali škodi interesom spletnih mest, ki jih upravlja ponudnik ali njegova pridružena ali hčerinska podjetja, lahko kadarkoli in brez predhodnega obvestila prekliče, spremeni, začasno ali trajno prekine ali razveljavi naročila ali članstvo uporabnika, vključno z dostopom do katere koli vsebine na spletni strani za določenega uporabnika.


14. Ustreznost artikla


Artikel v ponudbi ustreza namenu, ki je razviden iz opisa in slike artikla. Kljub skrbnemu ravnanju je možno, da pride do napak pri opisu ali sliki artikla. Pri monday.si si prizadevamo, da bi fotografije, objavljene poleg opisa artikla, predstavljale realistično sliko artikla. Še vedno pa je možno, da je percepcija posameznega artikla preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom.


15. O podjetju


Monday, BLS GROUP d.o.o.
Šmartinska 152
1000 Ljubljana, Slovenija


Davčna številka: SI18743501
Matična številka: 2162903000


Podjetje BLS GROUP d.o.o. upravlja spletno stran monday.si.


16. Politika varovanja osebnih podatkov


Izjava o zasebnosti


Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna obveznost našega podjetja. Vse spletne aktivnosti podjetja BLS GROUP d.o.o. so v skladu z zakonodajo Evropske Unije (Direktivo 95/46/ES, Direktivo 2002/58/ES), konvencijami Sveta Evrope (Treaty Conventions ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS, št. 86/2004 s spremembami). Politika zasebnosti obravnava ravnanje z informacijami podjetja BLS Group d.o.o., ki jih pridobi o vas, kadar obiščete našo spletno stran.


V podjetju BLS GROUP d.o.o. cenimo vašo zasebnost, zato vaše osebne podatke vedno skrbno varujemo. Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s podjetjem BLS GROUP d.o.o., ki upravlja spletno stran monday.si. Nikoli ne bomo na kakršen koli način zlorabljali vaših osebnih podatkov.


Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, razen če tako zahteva zakon. Nikoli vam ne bomo pošiljali elektronskih sporočil, na katere se niste prijavili, razen v primeru pomembnih transakcijskih elektronskih sporočil, ki ste jih posebej zahtevali.


Kadar koli se lahko hitro in enostavno odjavite od katerih koli naših elektronskih obvestil.


17. Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov


Osebni podatek predstavlja kateri koli podatek (vaše ime, priimek, elektronski ali poštni naslov), ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično osebo, torej posameznika, na glede na obliko, v kateri je izražen. BLS GROUP d.o.o. ne zbira vaših osebnih podatkov, v kolikor tega sami ne omogočite ob naročilu artiklov ali kadar se naročite na naše e-novice.


18. Uporaba in širjenje osebnih podatkov


Podjetje BLS GROUP d.o.o. bo uporabilo vaše osebne podatke izključno iz tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi dostop do posebnih podatkov ali za splošno sporazumevanje z vami. BLS GROUP d.o.o. ne bo posredovalo vaših osebnih podatkov tretji stranki ali jih kakor koli tržilo drugje, razen če posredovanje podatkov tretji stranki izrecno dovolite. Zaposleni BLS GROUP d.o.o. so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti.


19. Samodejno beleženje informacij (neosebni podatki)


Kadar koli dostopate na spletno stran monday.si, se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) samodejno beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje priljubljenosti naše spletne strani in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.


20. Piškotki


20.1 Pravna podlaga:


Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.


20.2 Kaj so piškotki?


Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.


20.3 Zakaj se uporabljajo?


Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.


20.4 Shranjevanje piškotkov:


Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo.


20.4.1 Začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.


20.4.2 Trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler jih uporabnik lastnoročno ne izbriše.


20.5 Vrste piškotkov:


20.5.1 Nujno potrebni piškotki


Ti piškotki omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani.


20.5.2 Izvedbeni piškotki


Ti piškotki zbirajo podatke o načinu uporabe spletne strani z namenom izboljšave delovanja spletne strani (npr. katere dele spletne strani uporabnik najpogosteje obišče). Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika.


20.5.3 Funkcionalni piškotki


Ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti (npr. vaše uporabniško ime, regijo) in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki lahko omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani.


20.5.4 Ciljni ali oglasni piškotki


Te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani (oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov, omejevanja števila prikazov oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov.


20.6 Upravljanje piškotkov


Piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalnika, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani. Spletna stran deluje optimalno, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.


20.7 Upravljalec piškotkov je BLS GROUP d.o.o., Šmartinska 152, 1000 Ljubljana, Slovenija, e-mail: shop@monday.si


21. Varnost


BLS GROUP d.o.o. si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.


22. Mladoletne osebe


BLS GROUP d.o.o. toplo priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na spletno stran monday.si brez dovoljenja staršev ali skrbnikov. Podjetje BLS Group d.o.o. ne bo nikoli zavestno zbiralo osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih kakor koli uporabilo ali jih razkrilo tretji stranki brez njihovega dovoljenja.


23. Povezave do drugih spletnih strani


Izjava o varovanju osebnih podatkov se nanaša na predstavitveno stran monday.si, ki jo ima podjetje BLS GROUP d.o.o. in vse njene podstrani. Spletne strani na tej privzeti strani lahko vsebujejo povezave do drugih oskrbovalcev znotraj in izven podjetja BLS GROUP d.o.o. za katere ta izjava o varovanju osebnih podatkov ne velja. Ko zapuščate spletno stran BLS GROUP d.o.o., si zato vnovič preberite izjave o varovanju osebnih podatkov vsake spletne strani, ki zbira osebne identifikacijske podatke.


24. Izključitev odgovornosti


Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (v nadaljevanju: škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.


Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.


Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni, programski in drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusni program itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani.


Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za registracijo/prijavo na spletni strani (e-naslov, geslo). Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za prijavo.


25. Pravica do obveščenosti


Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti.


e-mail: shop@monday.si


Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani monday.si.


25.1 Objava sprememb


Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena v tej izjavi o varovanju osebnih podatkov, na vstopni strani monday.si in na drugih ustreznih mestih.


26. Končne določbe


Neveljavnost katere koli določbe teh splošnih pogojev, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.


27. Pritožbe in spori


Monday spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Monday se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.


Pritožba se odda prek e-poštnega naslova shop@monday.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Monday bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.


Monday se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Monday prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.


28. Izvensodno reševanje potrošniških sporov


Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. BLS GROUP d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.


Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 01. 01. 2017






DODATNO*


 

Splošni pogoji za imetnike MONDAY kartic ugodnosti

1. Kartica ugodnosti Monday

1.1. Kartico prejme vsak, ki izpolni pristopno izjavo in jo izpolnjeno odda v trgovini Monday ali se prijavi http://kartica.monday.si/ Pristopno izjavo lahko pridobite v trgovinah Monday. Opravljeni nakup ni pogoj za pridobitev kartice ugodnosti.

1.2. Kartica ugodnosti Monday je kartica zvestobe, ki imetnikom ob njeni predložitvi zagotavlja naslednje pravice:

- uveljavljanje posebnih popustov ob nakupih v trgovinah Monday ali v spletni trgovini www.monday.si

- prejemanje posebnih ali splošnih ponudb po kanalih, kot je sms obveščanje, e-mail obveščanje

- sodelovanje v posebnih akcijah za člane:

  Sistem pridobivanja ugodnosti iz kartice deluje po načelu seštevanja vrednosti vseh vaših nakupov. Višji vrednosti pripada višji popust:

                - skupna vrednost nakupov nad 150 EUR se prizna 5 % nakup pri naslednjem nakupu,

                - skupna vrednost nakupov nad 250 EUR se prizna 10 % nakup pri naslednjem nakupu,

                - skupna vrednost nakupov nad 350 EUR se prizna 15 % nakup pri naslednjem nakupu,

                - skupna vrednost nakupov nad 500 EUR se prizna 20 % nakup pri naslednjem nakupu.

- možnost koriščenja "ponedeljkovega popusta" (poseben popust za člane, ki je vnovčljiv vsak prvi ponedeljek v mesecu)

1.3. S sprejemom teh splošnih pogojev posameznik sklene pogodbo o imetništvu KARTICE UGODNOSTI MONDAY, s čimer pristaja na te splošne pogoje in njihovo uporabo.

1.4.  Kartica ugodnosti je lahko v obliki plastične kartice v črno-beli barvi s črtno kodo ali v elektronski obliki e-kartica.

1.5. Popust na MONDAY kartici ugodnosti ne velja v času posebnih akcij, razprodaj, razen če je to posebej določeno. Nakupi se v tem obdobju le prištevajo k skupnemu znesku nakupov.

1.6. Ugodnosti veljajo eno koledarsko leto in se ne prenašajo v naslednje leto. Ugodnosti se lahko izkoristijo le do konca obdobja seštevanja popustov. V naslednjem obdobju se začnejo seštevati vrednosti nakupov od začetka in sistem ugodnosti. Primer: kartica ugodnosti je aktivirana z opravljenim prvim nakupom 02. 01. 2018 in do vključno s 31. 12. 2018 lahko imetnik kartice ugodnosti koristi pridobljene ugodnosti. Po tem datumu se stanje vrednosti nakupov postavi na začetno stanje nič, zbiranje vrednosti in pridobivanje ugodnosti pa se znova začne.

 

 

2. IZDAJATELJ

2.1. Izdajatelj in lastnik kartic ugodnosti Monday je podjetje BLS Group d.o.o., Šmartinska cesta 152, Ljubljana (v nadaljevanju BLS).

2.2. Izdajatelj kartice ni odgovoren za morebitne zlorabe kartice ugodnosti Monday